Utveckling av datorspel till primärt PC och framförallt inom Virtual Reality. Försäljning via online plattformar.
2022-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 537 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 512 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 512 |
Årets resultat (tkr) | 406 |
Summa tillgångar (tkr) | 552 |
Antal anställda |
2022-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 537 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 512 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 512 |
Årets resultat (tkr) | 406 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* |
---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 552 |
Tillgångar (tkr) | 552 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* |
---|---|
Eget kapital (tkr) | 431 |
Obeskattade reserver (tkr) | |
Avsättningar (tkr) | |
Långfristiga skulder (tkr) | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 122 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 552 |
2022-12* | |
---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |
Löner till övriga anställda (tkr) | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |
Sociala kostnader (tkr) | |
Utdelning till aktieägare (tkr) | 150 |
2022-12* | |
---|---|
Antal anställda | |
Omsättning per anställd (tkr) | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |
Vinstmarginal | 95.3% |
Soliditet | 78.1% |
Kassalikviditet | 452.5% |
Utveckling av datorspel till primärt PC och framförallt inom Virtual Reality. Försäljning via online plattformar.